eTwinning

Üldine info projekti kohta:
Euroopalik identiteet – kuulumine Euroopa väärtuste hulka – lisaks rahvuslikule identiteedile viitab ühisele tsivilisatsioonilisele identiteedile, mis põhineb rahvusülestel, kodanikuühiskonna väärtustel. See identiteet, lisaks kultuurilisele kuuluvusele, määratleb end põhimõtete kaudu, mis tulenevad universaalsetest põhiseaduslik-õiguslikest raamistikest ja mida jagatakse kogu Euroopas. Need põhimõtted on universaalsed. Eurooplast iseloomustab inimõiguste austamine, tolerantsus, rahumeelsed ja demokraatlikud väärtused, looduse ja loomade armastus ja kaitsmine. Ta ei ole mitte maa peremees, vaid hoidja. Ta hindab kunsti ja kirjandust ning oskab kasutada tehnoloogiat mõistlikult. Selle projekti raames on läbi viidud mitmeid tegevusi, et pakkuda vajalikku infrastruktuuri ja seadmeid 14–19-aastastele noortele, kes on meie sihtrühm.

Ajaloo- ja ühiskonnaõpetuse õpetaja Oksana Kutsjak koos gümnaasiumiõpilaste ja projektijuhi Galina Safronovaga osalesid eTwinningu projektis „Youth Has The Midas Touch”, mida juhtis õpetaja Zehra Kanbolat Akif Palali Anatoolia keskkoolist, Adana, Sarıçam, Türgi.

Projektis osalesid 18 kooli Türgist, Rumeeniast, Prantsusmaalt ja Eestist. Projekt pälvis eTwinningu kvaliteedimärgid Eesti ja Euroopa eTwinningu keskuselt.

Eestis tunnustati meie projekti parimana, koos veel kahe Eesti kooliga, ning see saavutas maksimaalsed võimalikud punktid.

Haridus- ja Noorteamet | Selgusid tänavused Eesti parimad eTwinningu projektidlink opens on new page
Blogi: https://yhtmt2.blogspot.com/link opens on new page
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100077000323175link opens on new page 

 

Üldine info projekti kohta:
Projekt on eelmise aasta eduka projekti „Youth Has The Midas Touch“ jätkuprojekt. Rahvuslik ja Euroopa identiteet on omavahel täiendavas või kõrvuti eksisteerivas suhtes ning enamik noori pääseb Euroopa identiteedi tunnetamiseni vaid teatud kontekstides. Euroopa projektid soodustavad tõesti innovatsiooni ja ettevõtlust.

Meie projekt aitab suurendada huvi ettevõtluse vastu, eriti digitaalses maailmas. Ettevõtlusharidus peaks pakkuma õpilastele võimalust avastada ja kasutada oma potentsiaali, talente, eelistusi, saadavust, jälgida karjäärivõimalusi, saada teadmisi selleks vajaminevast ettevalmistusest ning testida tööturgu, et määrata kindlaks sobivad valdkonnad. Noored omavad jätkusuutlikkusele orienteeritud mõtteviisi ja püüavad jätta võimalikult väikese mõju keskkonnale. Avalike arutelude eesmärk on tutvustada õpilastele ja õpetajatele distsiplineeritud kriitilise mõtlemise meetodeid, mis põhinevad argumenteerimisoskustel.

Projektis osalesid 9 kooli Türgist, Rumeeniast, Horvaatiast, Austriast ja Eestist.

Meie koolist osalesid kaheksandate klasside õpilased ajalooõpetaja Oksana Kutsjaki ja projektijuhi Galina Safronova juhendamisel.

Osalejad on 8.c klassi õpilased: Marianna Ageeva, Sander Latkin, Timofei Kolpakov, Andrei Ostretsov, Aneliksena Aunap, Ksenia Ehhina, Vera Fedossova; 8.b klassist: Ekaterina Pantileeva.

Selle projekti eest saime eTwinningu kvaliteedimärgi Eesti Rahvuslikult Agentuurilt. 9. juunil 2022 toimus eTwinningu õppeaasta lõpetamise üritus Erinevate Tubade Klubis (Tallinn), kus meie kooli tunnustati projektiga „Youth Has The Midas Touch 2.0“ kategoorias „Jätkusuutliku projekti eeskuju.“

Blogi: https://yhtmt2.blogspot.com/link opens on new page
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100077000323175link opens on new page 

 

Meie kool - projekti koordinaator.

Osalejad
Projekti juht: Galina Safronova
Idee juht: Viktor Predbannikov
Õpetajad: Denis Šalkauskas, Antonina Lattu, Inna Gorbunova, Natalja Lobosok, Maksim Stepanenko
Õpilased: 7.a ja 7.c klass (Hüppaja Päeval ja Spordipäevadel osales kogu kool)

Projekti põhiteema:
Huvituse suurendamine kehalise aktiivsuse ja tervislike eluviiside vastu noorema põlvkonna seas, tervise hoidmise alaste teadmiste omandamine, spordiga tegelemise populariseerimine, eelkõige hüppealade harrastamine jne.

Projektis osales 8 õppeasutust Eestist, Türgist ja Hispaaniast, 15 õpetajat ja 184 õpilast vanuses 4 kuni 13 aastat. Sellistel üritustel nagu Spordipäevad ja Jumper's Day osalesid paljud koolid täielikult, kutsudes osalema ka teisi haridusasutusi. Ürituste üldine osalejate arv ületas 1000 inimest.

Projekti raames viidi läbi järgmised tegevused: projekti logo loomine, internetiturvalisuse tunnid, küsitlus „Sinu kehaline aktiivsus“, tervislike eluviiside ja füüsilise aktiivsuse populariseerimine ja õpetamine, tervisliku toitumise edendamine, tunnid ja viktoriinid „Jumper's Day“ teemal, hüppamise töötoad, soojendusharjutused, Spordipäevad, hüppevõistlused, „Jumper's Day“ võistlused, projekti e-raamatu loomine, informatiivsed ja kokkuvõtvad kohtumised jne.

Projekti hariduslikud eesmärgid:
Rahvusvahelise partnerluse loomine ja arendamine kaugõppe ja pandeemia tingimustes, vastastikune teadmiste vahetamine, intellektuaalse potentsiaali suurendamine, õppemeetodite arendamine ja täiustamine.

Jõhvi Vene Põhikool sai Eesti Rahvusliku Agentuuri kvaliteedimärgi ja Euroopa eTwinningu kvaliteedimärgi projekti „Jumper's Day“ eest.

Blogi: https://ivpprojektid.blogspot.com/search/label/%D0%94%D0%B5%D0%BD%D1%8C%20%D0%BF%D1%80%D1%8B%D0%B3%D1%83%D0%BD%D0%B0link opens on new page
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100064217103335link opens on new page

Avaldatud 23.01.2023. Viimati muudetud 11.11.2024.